torsdag 20. september 2007

Etter noen innlegg her på bloggen har vi kommet fram til at vår blogg foreløpig har bestått mest av bilder. Og siden ett bilde sier mer enn tusen ord, så vil vi fortsette med det! Iallefall en stund til... Så denne bloggen viser vårt liv i bilder. Vi vil også benytte anledningen til å hilse til alle kjære og kjente rundt om i verden! Håper alle sammen koser seg, og legg gjerne igjen en kommentar til oss, eller spre det glade budskapet om at vi har opprettet en blogg! Flott!

Også var det dette innleggets bilder. Den viser rett og slett vår hverdag!








7 kommentarer:

kari! sa...

Jeg skal spre det glade budskap videre, som gjeterne på marken gjorde i sin tid. (Kanskje et annet budskap de fløy med, men jeg kan spre både det ene og det andre!

KUL blogg!

Cathrine sa...

Så bra å se at dere koser dere! Savnet å se deres (eller kanskje mest martine sitt, siden jeg ikke kjenner elisabeth så godt, men hadde vært koselig å se henne også!:P) blide åsyn på Hillsong! Så mange dere kjente, så vet vi det! Nå snakker jeg i telefon mens jeg skriver, så vet ikke hvor godt formulert det blir, så er jeg litt trøtt, så da skriver jeg så ofte litt langt, men konklusjonen min var flott at dere koser dere og at dere skulle vært på Hillsong!

kari! sa...

haha! det har smetta seg inn et nyyydelig bilde av meg her. Da må det nye kommentar til, vettu;)

Anonym sa...

Du oensker kommentarer fra hele verden, sa her kommer en fra Zakynthos. Jeg (og Trond) passer godt pa foreldrene dine. De er enda ikke oppspist av havskilpadder.... Klemz

Anonym sa...

Her kommer et gresk livstegn. I dag har vi svoemt i laguner og sett havskilpadder. Har lange diskusjoner om det gode liv, og er vel i alle fall blitt enige om at det bl.a. er aa leve her og naa. Det er ikke saa veldig vanskelig her. 28 grader, sol, sjoe, gode boeker og hyggelig reisefoelge. Skal proeve aa ikke bli for brune. Snakkes naar vi kommer hjem.

Mamma og pappa

Anonym sa...

Så flinke dykk er til å oppdatere!! Kjekt å sjå! :) I morgon reiser me til ROMA!!! Så no er alle i full gang med å pakke og vaske rom! Koselig..

Ellers vonar eg at alt står bra til!:D

katarina sa...

Hei mine kjære:) Så kjekt at dokke har fått blogg, så eg her i balestrand kan få sjå korleis dokke har det:D Ser ut som dokke kosa dokke stort:) I morra reiser vi i russen til roma:D Det blir utrulig bra! Og etter ferien er det ikkje lenge til eg reiser til mali:D så dette blir en konge haust! Glad i dokke tuppene mine! Klem<3