fredag 28. september 2007

Danmarkstur!

Da har vi nettopp kommet hjem fra en kjempefin tur. Vi har nemig vært i Danmark! Det var en skoletur og vi reiste med båt og buss. Vi sov på hytter, og de var kjempefine. Jeg sier bare, BOBLEBAD! :) Jeg (Martine) prøvde også romersk bad, og det anbefales videre på det sterkeste! Vi har kost oss veldig og sett på litt diverse og hatt det veldig gøy ellers. En kjempefin tur ja. Men nå kjenner jeg at det skal bli godt med ferie. Elisabeth har allerede reist, og jeg reiser imorra tidlig. Så håper jeg at jeg får sett noen av dere der ute i den store verden i ferien. Det hadde vært bra!
Picture time! :)




Oss i Skagen der to hav møtes


Elisabeth leker seg i verden


Danmark en tidlig morgen...

3 kommentarer:

Karen Marit sa...

Å d så kjempe kosli ut!!
kjenne e savna dåkk kjempe masse no altså!!

kari! sa...

ååå, Danmark! utrolig fint.
Og som Karen sier: kjenner jeg også savner dere. Skal bli godt å komme i rute igjen. Jeg leker tross alt ikke Mandags-Kari;)

Gunhild sa...

Hei Martine:)
Så sinnsykt koselig å få hilsen på bloggen da, d va gøy. Æ har d heilt toppers som ettåring altså, kose mæ som bare d. Går d fint me dæ eller? Va litt trist at dokker ikke va på skolen i helga da, men vi snakkes seinar vettu:)
Klem fra Gunhild