torsdag 1. november 2007

Leir, teamtjeneste, hjemme...

I det siste har det skjedd masse. Jeg har hatt en praksisplass som besto av å reise i team. Så en gang i uken har jeg og 3 andre reist på barnelag rundt omkring i aust-agder. Og nå til helgen avslutter vi det hele med å være ledere på en leir. Håper det skal bli bra! Solveig (ei her på BIG) og jeg har laget andakt idag som vi skal ha imorra, så nå begynner det å ta form. Baggen er enda ikke pakka, men det blir den forhåpentligvis imorra. :)
Rett etter vi kommer tilbake fra leir reiser alle på BIG på teamtjeneste rundt om i landet. Jeg skal til Tomb, men det er uka etter alle andre, så nå til uka skal jeg hjem. Det skal bli deilig! Også blir det sikkert veldig bra med teamtjeneste på Tomb. Jeg bare nevner at det er en jorbruksskole, og for alle som kjenner meg, så vet dere at jeg er en skikkelig fjøsjente, så dette skal nok bli knallbra! hehe...
Jepp, det var et lite innlegg om livet til Martine for tiden...

Ellers så er Kari her med jevne mellomrom, noe som er veldig hyggelig. Du er like velkommen hver gang! Også gleder jeg meg til Karen kommer på besøk!



Måtte ha med ett bilde av Karen. Som btw snart får rosa hår...

4 kommentarer:

Arnhild sa...

hei til dere flickor i sør!
åssen er livet? hører rykter om at dere kanskje tar turen hitover om ikke aaaalt for lenge? :)

Ingrid sa...

Heia! Måtte berre sei at no har Karen fått ROSA hår. Blei ikkje så vellykka farging... Hehe... Kjem sikkert bilde på sygnasidene snart;) Ellers så håper eg at alt står bra til! Berre å sei ifrå om de vil kjøpe julekalender!? har eit lass som er til salgs;)

kari! sa...

Jeg kommer ofte, og kommer gjerne igjen:)

Konge med dere jentene der borte! Nydelig:)

Anonym sa...

HAlloen Arnhild!
jo her e de liv veit du, men vi håpa på sygna tur om ikkje alt forlenge, vi savna no sygna ja!so de må vi snart få te