torsdag 11. oktober 2007

Tørrprat!

Jaja...nei de va domt for dåkke, at de ikkje fekk sjå meg i slage,men en eg trur no kanskje de va like greit!I dag ha eg deverre ingen bilde å legge ut, so egentli ha eg ingen ting å medele, berre skrive etter møkje press.Men når eg likevel skrive kan eg no fortelle litt om live vårt her nede:

I dag ha vi hatt venne fest her på big/syng me oss. de va no veldi koseli!Mange koselig bileskole venner:)Etter på va de mat, de e no ein viktig del av live(i alle fall mitt) so de va no ett stort pluss.Elles so ha eg dansa sving og forskjellige dansa i hallen no, veldi kjekt. Mens martine øva iherdig på kontrabassen sin!so vi kosa oss altso her nede for tida!
I mårgå skal vi no på Samuel ljungblahd konsert!De bli no veldi bra, e kanskje ikkje heilt like gira so martine, men jo gleda meg absolutt:)

kan no og fortrlle at, på mandag ska eg til evje på elverafting, fjelltur og bålkos og sikkert iskald overnatting i telt. men de bli nok veldi bra!

Nei trur kanskje eg tom for tørr prat eg no. Kanskje best eg legge meg i staden!

2 kommentarer:

kari! sa...

Haha! Kontrabass? Av alt du skrev, så hang det seg litt opp. Stemmer dette? Kontrabass og Martine? Eller var det en spøk?

Uansett: Samuel Ljunblad! Ooooo, jeg gleder meg UTROLIG!:D

Anonym sa...

hehe... Ja, du hørte riktig! Jeg har begynt å spille kontrabass. Jeg og en annen har skrevet en sang, og jeg spiller kontrabass til sangen. Kjempegøy! :D